Concurs de micro relat

La falla Corona llança el concurs de micro relat. 

Un concurs literari on no volem buscar-li els 3 peus al gat (acudit del president). Un concurs senzill i breu, el premi principal del qual és formar part del nostre llibret 2023. El guanyador anirà directe a les pàgines d’una altra meravella editorial de Ibán Ramón.

Senzill, breu…i rapidet. Entretinguts com a gat jugant amb el cabdell de llana, se’ns ha tirat el temps damunt; però què és això per a algú com el teu a la qual li agraden els reptes? Ves esmolant el llapis que arranquem aquest divendres 25, i tanquem el 18 de desembre.

El repte és senzill: 

· Extensió: 200 paraules (màxim)

· Temàtica: La sort

· Condició: Ha d’acabar amb la frase “mai es sap”. En això ens ha insistit molt Escif, així que aplica’t en la redacció que igual et pot caure alguna cosa si ganes (😉😉)

Quines mes necessites? Projecte de Escif, disseny de Ibán Ramón, la falla Corona; i tu.

Desperta al Espronceda, o al Guimerà que portes dins per a participar en un concurs on guanyar dependrà de la sort del jurat; encara que amb la sort, ja saps, “mai es sap” 🤷🏽‍♂️🤷🏻‍♀️

Bases del concurs

La falla Corona lanza el concurso de micro relatos. 

Un concurso literario donde no queremos buscarle los 3 pies al gato (chiste del presidente). Un concurso sencillo y breve, cuyo premio principal es formar parte de nuestro llibret 2023.  El ganador irá directo a las páginas de otra maravilla editorial de Ibán Ramón.

Sencillo, breve…y express. Entretenidos como gato jugando con el ovillo de lana, se nos ha tirado el tiempo encima; pero qué es eso para alguien como tu a la que le gustan los retos? Ves afilando el lápiz que arrancamos este viernes 25, y cerramos el 18 de diciembre.

El reto es sencillo: 

· Extensión: 200 palabras (máximo)

· Temática: La suerte

· Condición:  Debe acabar con la frase “nunca se sabe”. En esto nos ha insistido mucho Escif, así que aplícate en la redacción que igual te puede caer algo si ganas (😉😉)

Qué mas necesitas? Proyecto de Escif, diseño de Ibán Ramón, la falla Corona; y tú.

Despierta al Espronceda, o al Guimerá que llevas dentro para participar en un concurso donde ganar dependerá de la suerte del jurado; aunque con la suerte, ya sabes, “nunca se sabe” 🤷🏽‍♂️🤷🏻‍♀️

Bases del concurso

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.